Friday, July 9, 2010

hari jumaat

tadi aku pergi lunch

aku nampak kat kedai makan tuh, ada 3-4 orang kaum Adam

tengah makan dan bergelak2

tapi dalam masa yang sama, azan dah berkumandang

menyeru Adam2 untuk menunaikan solat Jumaat

masa terus berlalu, azan pon dah habis

diorang still di situ

hisap rokok

borak2

gelak2

geramm nyeee aku tgk !!!

tapi hanya mampu tengokkkk je



x lebih 30 patah perkataan kan?
hihihihi




10 ikan sardin sedang bejoget:

cik pingu said...

ye ke x lebih??


kira betol2.

Lya Colours said...

x lebih la

aku dah kira pakai kalkulator

bluerkkk

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

asl ko xg kt dieorg ko azan je kt sblh telinga dieorg??

hahaha

Lya Colours said...

kamen, nanti silap2 haribulan aku kene tumbuk kang

uuwwaaaaa

alvin takda umah harga 8juta said...

tak kisah la kau nak letak berapa perkataan..
mana gambar kaum adam tu?

kau ni nampak macam nak buruk kan kaum adam je..


ehhh...emo lak alvin..

sebenarnya tu kaum adam kat melaka je..kat teluk intan semua baik2 lor~~


lain kali letak gambar k..
kau g kat kaum adam tu ..kau soh depa jerit pissss...n snap pic depa..k..

makdara TERDIVA said...

pes time masuk cni.. :)

dah biasa tgk situasi2 mcm tu..

tadi baru je beli goreng pisang kat brader 3 org tu..rase2nye lelaki..tp lupa plak nak cek dlm suar dia..ahaks!!!

Lya Colours said...

alvin aku xde niat lol
huaaa jangan la marah hamba wahai tuanku alvin !!!

Aujinz said...

muahahahha..

yang hang tengok tue bukan orang..
cek balik..kaki depa jejak kat tanah tak..

aLy said...

mungkin mereka btul2 telupa hari..
-,-"

kk said...

urmmm.mungkin terlupa?erm mungkin lah gulp!