Wednesday, July 28, 2010

rAdiO maLAya sUsAh dGR aZAn...


kata mak gua
zaman jepun dulu..
kalau dgr radio..
dah putus kepala..
 tapi zaman skunk..
seronok je org dgr radio lagu
lady gaga bagai..
sesekali jom layan surah..
mak gua kata..
hati terang..
jom try..

radio swasta..
susah nak putar azan yg tak sampai 5minit..
tu yg aku nak stori..
settle


7 ikan sardin sedang bejoget:

SZ said...

radio ade putar azan.
tu yg aku respect.
baru je kot dia putar azan, awal tahun ni.

tu la pasal.
kat sini dgr azan dri laptop je,
dgr radio mesia pon xde azan.
cam hampeh je.

SZ said...

tertinggal perkataan,
*radio ERA.fm

Lya Colours said...

selalunya dorg putar azan maghrib je
radio swasta jgn ckp mmg x putar pon
kalo mcm radio negeri2, melaka f.m ke, telok intan f.m ke, jepon f.m ke putar azan maghrib je selalunya

hohohoho

¶A.K.I¶ said...

btl!!!

イムラン (IMRAN the fraxie) said...

nice..

haah,, memang pun.. bg diaorg,, azan tu tak beru untung.. dunia2..

aLy said...

jom dengar ikim.fm
ada azan
ada surah
"^_*

AJ Nismihan said...

ikim.fm memang ada
dan Era.fm pun dah mula ada. tu kan satu pembaharuan.

oh, tv pun dah mula nak skip siar azan masa berita. dah tak macam dulu. i mean tv1. tv3 memang slalu main tulis jer.
oh, mungkin aku terlepas yang berita itu lebih penting dari berita perkhabaran waktu solat.

tapi kan; azan ke tak azan ker? (Ops, ada lebih baik dari tidak ada kan?), cepat ker solat kita? ke aku jer yang lambat solat di sini?
oh aku ja.