Saturday, July 10, 2010

~P.E.R.I.O.D is G.A.R.A.N.G~


td wa tegur sorang pompuan kat farmasi..
tetiba pompuan tu marah2..
wa anggap dia period je..
pompuan mmg camtu k..
asal period je...nak hangin satu badan..
tapi tadi wa cuma nak cakap kat dia..
wallet dia sudah jatuh..
haishhh..
pompuan bila period..hilang rasa kasih syg..
hilang sopan santunkah??
bajet hot le tuuue...

14 ikan sardin sedang bejoget:

sabariah malas nak sign in said...

gambar gila kontroversi!!

eeee.

dia ingat ko nk ngorat dia la tu. haha.

alvin takda umah harga 8juta said...

alaaaaa........
pompuan mmg camtu..bajet hot!!

nge...

@yuE said...

woi2...gua pompuan woi...


lu kena paham emosi pompuan ni tak stabil....


lu ni tak romantika de amor la alvin...lu kena tegur pompuan tu lembut-lembut...hahak


asal lu tak tibai je wallet dia...=p

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

kl aku jd ko, aku basuh die kt situ

ckp elok2 "maaf la, awk xde la hot mana pun smpai sy cm terdesak sgt nk ngorat awk.dah la bulu hidung tekeluar.awk kene la sedar diri.g tgk cermin..sy nk bgtaw , wallet awk jatuh.jgn la asyik nk mrh2..nmpk sgt cm tgh period..atau pun awk ni tgh gile..maaf ye..ini wallet awk"

smbil memulangkan wallet die blk

ko hempuk2 kt muke die 18kali


sial pye pmpn tu!

sabariah malas nak sign in said...

ni entri cari gaduh ke?

haahahaha..

Kinjunx said...

huhu.
aku rase pad tu dulu penuh dengan darah.
skg da bersih semula dah.
hee.. (=

sabariah malas nak sign in said...

geli gila lu kinjunx.

sabar je lah.

huhu

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

neraka lagi hot

FatinZol said...

gojez arh gmbr lue...

alvin takda umah harga 8juta said...

masalahnya..
pompuan tu mmg tak da rasa kasih syg tyme piyet k...

Cik Yuki said...

hait.! pepandai je ckp camtu. mmg la moody time piyet tp ta de r smpi ta de rse ksh syg...huhu

kk said...

adoi..payah bebenor pompuan gitu!

cik pingu said...

bila tgk gambar ni aku rasa nk lempang orang je.

sesiapa rasa nak dilempang?

alvin takda umah harga 8juta said...

asal kau ni pingu??
asyik nak lempang org je..saket arr...



nge~~nge~~