Friday, July 9, 2010

Kenangan Itu, Kehidupan Kini


Kenangan Ogos 2008.
Pedih. Sakit.
ALLAH menyayangi kami.
Kami masih disini.
Alhamdulillah.

Hidup macam teka teki.
Kau taktau apa akan terjadi esok.
Dan kau tak pasti samada semalam itu lebih baik dari hari ini.
Kau takkan tahu.
Oleh itu, apa yang kau boleh lakukan?
Ini...

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua...
Kan baik baik saja


13 ikan sardin sedang bejoget:

wong ah ian said...

ini sudah lebih 30 patah perkataan..

Adeqq said...

yela, wa edit.

alvin takda umah harga 8juta said...

haip...
tamau marah adeqq k..
dia taiko kat sini..



adeqq..
ni keta sapa??
ngerinya..
selamat ke semua mangsa??
atau keta ni kena pecah oleh samseng2 kongsi gelap utara selatan??

Lya Colours said...

brhati2 di jalan raya

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

aah la..ngeri btol..

ko salah sorg mgsa tu ke adeqq?

aku stuju ngn ko ckp

hidup mcm teka teki

kita xtaw esok lg baik dr harini @ x

alvin takda umah harga 8juta said...

aku rasa hidup penuh teka teki buat org jadi sewel..


ikikikikiki~~~~

@yuE said...

mak aihh...dasyat betol eksiden..huhu

Aujinz said...

panjangnyeeeee...

lebih 30 patah perkataan

zatty said...

hidup tak teka teki tak mencabarkan..

alvin takda umah harga 8juta said...

hp sy mana????

fittneyzha said...

setiap hari bukan ker kita dlm teka teki..
hihihi..

kk said...

alhamdulillah semua selamat

Adeqq said...

jawab sekaligus bole?
hehehe.
oke, ni kereta adeqq.
tahun 2008.
member drive.
mungkin dah nasib.
kami akan eksiden.
alhamdulillah.
semua selamat.
walau masuk hospital malam tu.
huhu