Thursday, July 8, 2010

melentur buluh biar la dari rebungnya

org kata melentur buluh biar la dari rebungnya
mknanye kl nk buluh lentur, kene buluh yg dari rebung..
bukan buluh mcm putu bamboo ke, buluh betong ke ataupun meriam buluh
ataupun mohd buluh bin kamarudin yakni makcik gua pye ipar punye jiran

lu org tgk gmbr kt atas ni
dipercayai gmbr ni dari negara vanezuela
kt sana ade minah n mat rempit jugak
ni yg paling jr pnh gua jumpa

kl da besar cmne kan budak2 ni..
mgkin jadi...



she's the girl on that video!!!

8 ikan sardin sedang bejoget:

alvin takda umah harga 8juta said...

ya Allah..
kau jumpa rebung ni kat mana??
siyes ghairah..



sabarimon kata blog sardin cam sunyi..


hahahahh...

kena pasang lagu raihan kot..

Lya Colours said...

omg bra beli kat tesco ke tuh
keras semacam je cup dia
ahahahahha

syahira ariff said...

kenapa bra tu longgar?

wong ah ian said...

klw bra cup keras x best ke? <- soklan tuk lya colours..hahaha

cik pingu said...

hahaha. jawab lya, jawab!

Lya Colours said...

hahaha xterjawap aku
gulp!

@yuE said...

haha...


weh cup tu besar sangat tak seswai ngn budak tu...ermmm try bagi saiz AA tengok...

kk said...

aku rase budak ni kene paksa dgn akak dorg ni