Thursday, July 15, 2010

~wa rAsA rAksaSa iJAu itU jAhAt~


terima kasih kpd yg pernah buat gua rasa mati..
terima kasih kpd yg pernah buat gua rasa hidup..
lu org buat gua rasa lebih jd manusia..
jgn paksa gua jd binatang..

setiap kesukaran itu hanyalah rasa kita..
bukan kerana ianya mmg sukar..
sekiranya perjalanan hari ini lebey sempurna..
jgn pernah nafikan kesusahan smlm..

gua tak pandai utk masuk universiti..
bukan bermakna gua tak pandai menghargai..
apa guna pandai hingga ke universiti..
kalau tak tau dimana letaknya toilet dlm universiti tu..


wa tulis wa sendiri faham..
apa ada dgn hal??


20 ikan sardin sedang bejoget:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

eleh..aku paham la..

aku pun xpndai..da masuk uitm, kene dismiss pulak tu.bodoh kan aku ni.huh

tp alhamdulillah..wlpun bekas budak u 1 sem, aku masih reti menghargai..











wei almon

baju ko bg aku ade simpan lg..xpakai sbb bsr..raksasa baju merah ko bg tu pun aku gntung dlm kete mak aku..

alvin takda umah harga 8juta said...

baju mana??



lu nak bagtau lu sgt menghargai gua??


o.k..
lu balik tk,intan wa blanja lu mkn sampai lebam.

sabarimon said...

universiti kat jepun xde aircond! mencikkk!!

nak balik mesia!! aaaaa...










*xsuke toilet jepun yg xde air. susah woo..

alvin takda umah harga 8juta said...

errr...toilet jepun tada air..??
wa harap ada tisu..
k..jgn tak cuci yokkkkkkk....





nge~~~~~~~~~

sabarimon said...

alvin, ni tangan sape? alahai, comelnya..

SZ said...
This comment has been removed by the author.
sabarimon said...

mesti la ade tisu. tp......


eeeeeeeeee...

Lya Colours said...

saba, beristinjak la
haha

bukan penggoda said...

perlu ke msok universiti yg menjadi ukuran.

semua mindset.


ekekekekeke.

alvin takda umah harga 8juta said...

sabarimon..
itu tangan beruang..
mon..tolong cuci k..







nge~~~~~

aLy said...

org slalu dapat hadiah yg org tak suke, ttapi tetap simpan la..
takkan nak jual kat org lain pulak

universiti bukan ukuran pandai ke tak..
mak org pun ada banyak hal yang lagi pandai dari org..

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

kadang2 pelajar universiti pun bongok juga...

"gembira" itu sahaja yang membahagiakan

Kinjunx said...

lau masuk U pun. tp tak reti menghargai. tak gune gak.

Adeqq said...

yess. i sangat sokong! masuk U tinggi-tinggi, tp tak pandai nak menghargai.

Sudahnye, mula menuding jari. Itu tak kena, ini apatah lagi.

Urm! Manusia memang tak sempurna. Namun, belajarlah mencari kesempurnaan. kan? hargailah orang lain. ^____^

SZ said...

alvimon spesis beruang kah?

comel gilak jari2 beruang, siap boleh lukis2. ngahaha.


cuci la wei, sbb berak kat rumah jer.ngahaha. eee..geli gila ckp pasal berak2..








ahhh..manusia..sangat sensitif..lain yg dimaksudkan lain yg dimengerti..apa ada dgn hal..

alvin takda umah harga 8juta said...

semua manusia sensetif termasuk beruang...

Aujinz said...

alaa..ape ade pada U..
..lebih baik lagi pada I..


gagagga..

kk said...

wa tak masuk U ape ade hal hehe

SZ said...

ahh beruang ganas pon sensitif kah.

pingu pon sensitif okek.

lalalala~

nurul huda said...

heee kesian sabarimon toilet kt jepun xde air!!!






jgn lupe lap gune tisu..



alvin tangan ni sangat comel....





nak2