Monday, August 16, 2010

R I N D U






Rindukan budak kecil ini
Seraut wajahnya
Buat sesiapa yang memandang
Hilang segala masalah
Gaya bersahaja
Petah berbicara
Manis senyumnya

Indahnya hidup ni
Kalau dikelilingi orang yang begini
Tapi, kalau kesalahan kecil pun diungkit?
Macam mana ye?
Entah.
Taktahu mana nak mengadu
Mungkin hanya pada DIA


p/s: Tak SMS bukan bererti tidak sayang. Lain orang lain cara. Hanya ALLAH yang tahu.

6 ikan sardin sedang bejoget:

alvin takda umah harga 8juta said...

agak2..muka lu ada tak macam muka budak cumel ni??


nge~~


sgt cumel..

nak lolypop dia!!!!!!!

aLy said...

orang yg ungkit kesalahan kecil ni biasanya jenis perfectionist (btul ke eja tu?)
dia rasa dia perfect, jd dia tak bley terima kesalahan kecil..
tak apa, kelak nanti dia akan sedar juga, manusia tak kan lari dari buat salah, walaupun sekecil-kecil kesalahan..



anak sapa kiut sangat tu..
;)

alvin takda umah harga 8juta said...

tak semestinya org yg ungkit kesalahan kecil tu perfect,mungkin dia nak sikit perhatian sekadar penghargaan barang kali..
tapi ungkit dgn mengingatkan itu sesuatu yg berbeza kot..

Lya Colours said...

cute
tp da besa kan still isap puting ek

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

anak sapa lah ni ya

Sesumpah said...

uii naa culik jual ni mahal :D