Tuesday, August 31, 2010

Satu perkataan yang dilaung lepas habis exam, bukan saja pada 31 Ogos


selama kita bernafas sampai saat membaca blog ni...
apa yang pernah kita buat sebagai rakyat di negara yang merdeka?
atau...
apa kita buat sebagai hamba Allah yang memang dah lama merdeka...?


"Erti Hidup Pada Memberi"

4 ikan sardin sedang bejoget:

Lya Colours said...

selamat menyambut kemerdekaan semua =)

Adeqq said...

Soalan kritikal. macam soalan final exam. HEHE.

Kita tak sedar, kita tak buat apa2. Yang kita tahu, tuding jari salahkan orang lain. Bangsa apa lah kita ni kan?

Renung renungkan dan selamat beramal~

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

wa zero~~~
adessssssssssssssssssssss

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

merdeka la ngkau bersama sama aku